Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Hogyan éljük túl?

2009.01.13. 12:00 járomazutam

Hideg van, didergető hideg, csúnya, rossz idő! Szmogriadó, oroszok gázleállítása, egyéb csúnyaságok...

De hogyan éljük túl a januárt? Szerintem (is) ez az év legrosszabb hónapja, hosszú is és olyan, amikor nem történik semmi. 5-én kezdődött az ovi újra, de az előtte lévő 3 hét olyan nagyon jó volt itthon a 2 gyerekkel és sokszor a férjemmel, valahogy olyan nyugis és kellemes volt, vártuk a Karácsonyt, aztán hamar eltelt, aztán csak úgy voltunk itthon.

Szerencsére a héten már beindul az élet: angol, sminktanfolyam, angol bemutató óra a kicsinek, tegnap este végre át tudott jönni drága nagymamám a papa mellől... szívszorítóan gyönyörűséges látvány volt, ahogy a gyerekek örültek neki: ugráltak, ölelték, el nem jöttek a közeléből, amíg csak itt volt. És persze a mamám is fiatalodott vagy 20 évet a társaságukban.

Vasárnap voltunk edzeni, nagyon jól esett 1 hét pihenő után, csináltam egy "weight loss" programot és a szadista gép 9%-os emelkedőn hajtott felfelé fél órán keresztül, igaz, hogy a pulzusom nem ment 145 fölé, ami azért elég jó edzettségi állapotot mutat (magamhoz képest). Barátnőm 1 hetet külföldön volt egy kiállításon és láthatta, hogy mennyit számít a kondi, biztos kikészült volna a dereka/lába a rengeteg mászkálástól, de így csak simán elfáradt... de nagyon.

Kis helyzetkép a fogyókúráról: a karácsonyi, szilveszteri és egyéb zabbantások alatt sikerült 92,9-re lemennem (40 dkg minusz örülünk neki!), de úgy döntöttem, hogy a február 1-én megpróbálom a 90-t már csak alulról szagolni :-)
Ami még ide tartozik, hogy szombaton Pandorfban voltam, nem nagyon vásárolgattam csak 1-2 "örök darabot" - jó szöveg, mi? - és lááááám, csupa 44-es méretű felsőt sikeredett vennem, mert biza a 46-osok lógtak. Van közte egy Olsen blézer és felső, nagyon nagyon jók, igényes szép darabok... ja a blézer 189-ről volt 49-re leárazva.
Viszont farmert még múlt héten kellett vennem, mert a meglévő 48-as már tényleg leesett, így a C&A-ban vettem helyette másikat 46-ost. Nagyon szuper, mert annak ellenére, hogy kevesebbet fogytam kilóban, mint amikor a lányom után lefogytam - mozgás nélkül - mégis formásabb vagyok. Hajrá edzés, hajrá futás!

A kocogós edzéstervből még 5 hét van, de most ezen a héten csak gépezek, gyalogolok a pihihét után. Aztán meg elég durván folytatódik a dolog: 5-15-1-5-1-5-1 a menet, szóval fárasztó és izzasztó. De megéri, ezt 100%-os bizonyossággal állíthatom!

Nagyon rég nem "beszéltem" a vezetésről: nem gondoltam volna, hogy valaha ezt írom, de élvezem, hiányzik, ha egy nap nem megyek. Imádom Picikét - ez a név ragadt rá, a kisfiamtól, lévén apáé a nagy, miénk a picike - nagyon kis kezes és megy, mint a meszes, ha kell.

Szmogriadó kapcsán jutott eszembe, hogy ugye tegnap csak a páros rendszámúak közlekedhettek, így a férjem Picikével ment, de erős kétségeim vannak, hogy egy páratlan rendszámú, de alig egy éves dízel (euro 4-es motor) vagy egy ugyan páros rendszámú, de majd 11 éves micra károsanyag kibocsátása e a kedvezőbb a környezet számára...
Na de végülis mindegy, mert nagyon sokan tojtak az egészre, főleg, hogy egész vasárnap azt harsogta a tévé, hogy nem büntethető senki, aki szarik az egészre. Bezzeg Pekingben leszerelték a büntetettek rendszámát, ott lehet ilyet csinálni!

És hogy visszakanyarodjak az elejéhez; hogyan éljük túl? Meleg, meghitt estékkel a párunkkal, odabújva a gyerekekhez, kád forró vízben ülve, (forralt)bort kortyolva, arra gondolva, hogy a tavasz hamarabb itt lesz, mint gondolnánk...

Szólj hozzá!

Címkék: család fogyókúra vezetés ezmegaz kocogás

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr34874494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása