Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Minden tűzoltó...

2009.04.15. 22:02 járomazutam

... jó pasi?

Édes szívemmel (ez a fiam) voltunk ma délelőtt lámpát venni - Disney Princess őrület - a kis nyuszilánynak. Leparkoltunk, elsétáltunk a boltba, megvettük, majd a zebránál várakozva láttam, hogy jön egy tűzoltó autó. Szerencsére nem szirénázott, nem sietett, így volt időnk megszemlélni.
Tűzoltóbácsik letekerték az ablakot, integettek - na persze nem nekem :-) - nagyon kedvesek voltak. Édes szívem pedig lenyűgözve állt a maga 2 évével és 90 centijével.
A "bácsik" igen jóképűek voltak, egyenpóló, kedves mosoly... mindig is buktam az egyenruhásokra. Jahj régi szép idők!

 


 

Muszáj írnom még a mormotaságról.

A mormoták mi vagyunk a kicsivel: tegnap és ma is szétcsúszva aludtunk délben, ő 3,5 én 2 órát. Többet ért, mint 3 átaludt éjszaka. Gyanítom, hogy nála azért van egyrészt, mert most jön az utolsó foga (nyál, szájbaturkálás, nyűg, szenvedés). Másrészt mivel kiárusítottam alóla a matracát, most 2 db félbehajtott paplanon alszik a kiságyban és szuper pihe-puha kuckója lett.

De hogy velem mi van? Lényegtelen, fogggalmam sincs. Az a fontos, hogy kipihent és kisimult vagyok és persze marha álmos, pedig még csak most múlt 10 óra.

Szólj hozzá!

Címkék: család ezmegaz

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr341067581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása