Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Hülye napom van...

2008.12.11. 13:00 járomazutam

Azért is ezt a gyönyörűséges pillangós nyugalom mandalát rakom be képnek, hogy mindig csak arra gondoljak: NYUGI - NYUGI - NYUGI!

 

 

De amúgy meg ki kell írni magamból, mert különben bedilizek...

Ma az oviban népitánc bemutató volt, 10-re várták a szülőket. Úgy volt, hogy megyünk mindketten és akkor a kicsivel is ellesz valamelyikünk, de hát férjem nem tudott mégsem jönni. Na sebaj, hát a kisfiam úgyis jófej, ellesz a sok gyerek közt - gondoltam...
Előtte persze becígöltem a 2 gyereket az oviba, lányzót otthagytuk, majd a fiam kitalálta, hogy ő sétálni akar. Remek, mert 1 vékony felső és a télikabát volt csak rajtam, gondoltam megyünk jövünk, ennek ellenére 1 órát sétálunk a buzi hidegben. Hazaértünk 9 után, én fürdés, kicsi smink, gyereket pelenkáz, újra öltöztet. Indulás előtt észrevettem, hogy a telefonom kihúzódott a töltőről, így kurvára lemerült. Ez azért gáz, mert 1 körülre vártam egy embert, aki elviszi a vaterán eladott laptopot és hív, hogy tud-e jönni, merthogy nekem meg népitáncosdi után el kellett volna mennem vásárolni. Mert "menni kell a kocsival, mert öreg már, nehogy lemerüljön az akksi (ami amúgy nem öreg)".
Szóval elmentünk az ovis bemutatóra, fiam hozta a leghisztisebb és legrajtamlógósabb formáját, lánykám megzavarodva a rengeteg embertől szintén rajtam lógva, bömbölve, hogy menjünk haza. Agyam eldurrant!!! Szerencsére meg tudtam nyugtatni a csajszit, szépen végigcsinálta a bulit (édesek voltak egyébként :-)) majd ott is maradt a kis drágám.
Remekül meg lett szervezve a délelőttöm ismét és most jön az egészre a korona: amikor már a kisfiam végre füligérő szájjal repült a kocsi felé, AZ meg nem indult be!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!

Írhatnék valami nagyon csúnyát, amit sokszor elmondtam akkor (reméljük a gyerek nem jegyezte meg :-( ), de nem teszem, most már nyugodt vagyok és úgy fogom fel, mint egy spirituálisan fejlett ember: ma délelőtt minden jel arra mutatott, hogy ne menjek el itthonról, talán történt volna valami...

Szólj hozzá!

Címkék: család ezmegaz

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr64817084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása