Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Összefoglaló...

2008.12.29. 21:20 járomazutam

a Karácsonyról, két ünnep közéről.

Karácsony előtti héten rengeteget rohangáltam, még elmentem egy sminktanfolyam részletre, meg fotózáson is voltam (műpillákat ragasztottam:-)), aztán már csak takarítottam, gyerekeztem, sütöttem és újra takarítottam. 24-én jöttek anyósék, anyu, nagyim, nagyon jó volt, gyermekek álma teljesült, egész délután játszottunk, beszélgettünk, szép volt.

26-án már az edzőteremben voltunk és teszem hozzá, azóta minden nap és nagyon jól esik, el sem tudom képzelni, hogy fogom bírni, hogy csak egy héten 2-3-szor jutok majd el, ha jönnek újra a szürke hétköznapok.

Aztán tegnap már vásárolni is voltam, jaj de szar nekem az élet :-) Vettem 2 felsőt, harisnyát, bugyikat.

És most meg letöltött 90-es évek zenéit hallgatom (think about way, it's a beautiful life, Mr. Vain és társai imááááádom) biztos írok majd egy 90-es évekes bejegyzést, SOTE Klub áááááááááááááááááááááááááááááááá! Rákász Béla és Szergej a csúcs volt akkor nekünk!

Nem is tudok idekoncentrálni (micsoda gyönyörű szó!) béjbe béjbe!!!! Táncolni akarok, újra 18 akarok lenni!

Nincs valakinek egy régi SOTE logója???

Szólj hozzá!

Címkék: ezmegaz

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr69847620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása