Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Sminkes lettem...

2009.03.09. 12:10 járomazutam

... mondta a mesterem múlt csütörtökön.

Én meg ettől boldog :-) Nagyon fura, hogy már nem fogok hozzá "úgy" járni, persze fogunk együtt dolgozni még, de az már nem az a tanár-tanuló viszony. Azt is mondta: kolléga :-))) Ami biztos, hogy lesz már 3 esküvőm idén és nagyon szeretnék 1-2 kisebb tanácsadást is csinálni, na meg még fotózásokat, bár itt egyelőre biztos, hogy csak képekért cserébe.

Apropó fotózás: rávettem néhány barátnőt, hogy fotózzunk sminkeket - nagy rábeszélés nem kellett azért - és kibéreltünk egy műtermet, én reggel 8-tól délután 3-ig sminkeltem és fene jól éreztem magam.

Esküvői smink lilában és csak egy kis szájfénnyel nagyon elegáns és ugyanakkor királylányos lett, ahogy ez egy szende menyasszonyhoz illik is.
Nehéz volt jól lemattítani, elég zsíros arckrémet használt a lány a télre hivatkozva, de azért sikerült. És azért retusáltam is a kis szarkalábakat, szerencsére a szem alatti karikákat elég profin eltűntettem a camouflage alapozóval. Szerintem szép lett :-) 

A következő kép a kedvencem Orsi barátnőmről, neki majd ilyen lesz a menyasszonyi sminkje, bár akkor ő is szendén ekrüben fog vonulni, nem ilyen fekete necc kesztyűben és persze a haja is meg lesz szelidítve bodros fürtökből elegáns konttyá :-) Ami változtatás lesz, hogy nem lesz teljesen körbekeretezve a szeme, nem lesz ennyire "dög". Augusztus végén lesz a nagy nap, szerintem már minden meg van szervezve az utolsó részletig. Érdekes, hogy a menyasszonyi ruhaszalonba úgy kellett bekönyörögni magát, tele a naptárjuk...
Csodásak a szemei!
   

Ilyen lett Viki strasszos sminkje, ami előbb szintén egy szép kis menyasszonyi volt, csak aztán feketével bedurvultunk és ragasztottunk 2 kis swarovskit. Csecse lett! :-) Neki talán nem kellett volna az atombiztos alapozó, de kikövetelte magának, úgyhogy megkapta végül.
Voltak itt menyasszonyi fátylas, bőrdzsekis, ilyen-olyan szexi toppos ezerrel pózolós képek, én mégis ezt a szolidat választottam... de ez a hajbavaló! Na ezzel mindenki fotózkodott :-)))
Jellegzetessége még, hogy a nyakon látható bőr izét nem lehetett levenni, ez majd retusálás áldozata lesz.

 

Sminkben a legextrább, füstös kék szemek csoda színű selyemporral. Itt is megjelenik ez a jó kis hajdísz. :-) Szerintem a kép beállítása szenzációs, köszhönet érte a fotósnak (nem mellesleg Orsi húga). És a kép bizonyítja, hogy kellett az a rúzs, hiába mondták  a lányok, hogy sok lesz. Na de ezt az én tapasztalt, fotózásokon nevelkedett sminkes szemem látta jól. Óriási hála és köszönet ezért Áginak!
Ez a smink is meseszép lett!

Rakok még egy képet, hogy a szín is látszódjon:

 

 Fárasztó nap volt, az egyszer biztos, de megérte, mert jó képek lettek és nagyon jót mualttunk közben. Már csak a retusálásban kell alaposan elmélyednem, mert az is nagyon érdekes, kreatív munka, a photoshopot úgyis nagyon szeretem. Ha valaki olvas és szívesen tanítana, jelentkezzen, cserébe sminket ajánlok! ;-)
Valahogy ilyen alapon lesz honlapom is, csak kicsit lassan őrölnek azok a bizonyos malmok...

  

Szólj hozzá!

Címkék: smink

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr82991113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása