Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Konditerem körkép

2009.03.20. 21:19 járomazutam

Ide járok a szomszédba az e-fitness-be... egy kis reklám nekik :-)

A full meleg tulajdonos fiúról, ma kiderült, hogy 27 éves. Kölcsönösen körbeudvaroltuk egymást, ugyanis megdöbbentette a "hír", hogy 76-os vagyok, azt mondta, nem nézek ki 34 évesnek - mondom még jó, mert csak 33 vagyok :-D
De jóvá tette, mert szerinte 27-nek nézek ki - cuki fiú :-) Ő meg ugye 27, de mondtam neki nem gond, jól tartja magát, mert kb 25-nek néztem... szóval jóba lettünk, lebratyiztunk.

A terembe járó díszpintyeket kihallgatta a barátnőm pasija az öltözőben, ők még csak sejtik, hogy a srác a fiúkat szereti. Pedig nagyon nagyon látszik, ahogy beszél, mozog, lerí róla. No de semmi baj ezzel, aranyos pasi és gyönyörű! Komolyan mondom: magas, szépen ki van dolgozva a teste, de arányosan, nem amolyan "dinnye van a hónom alatt" típus piszkafa lábakon. Mondjuk szőke, kékszemű, lehetne valami fekete beütése, de ez már legyen az ő gondja.

Hogy a pletykán kívül írjak valami értelmeset is; 7 km-t futottam / gyalogoltam 1 óra alatt, aztán egy kis karozás, hátazás. Most meg mindjárt nekiugrok a kisfiam tortájának. Na nem megeszem, hanem rányújtom a marcipánt... majd rakok fotót róla :-)

Ja és a lényeg, holnap nyílt nap az e-fitness-ben, ingyé van minden menjetek!

Szólj hozzá!

Címkék: ezmegaz kocogás

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr651015094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása