Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Smink fotózáshoz, első okítás

2008.12.10. 08:31 járomazutam

Illik már írnom a felfordult életemről, amit a sminktanfolyamba való belevágás (micsoda mondat!) okozott. Vasárnap voltam a mesteremnél, mert egy fotózáshoz sminkelt. Egy átlagos (sőt!) arcból varázsolt egy szépen fotózhatót. Lilában nyomult, mert lila volt a felső. Én meg kibickedtem :-) Brutál csillámpor is került a modell szemére, gyönyörűséges lett!

Nekem meg annyi házifeladatom volt, keddig, hogy a fülem kettéállt, de megcsináltam, és tegnap oda is adtam.

Tegnap volt az első okításom, iszonyatosan élveztem! Úgy elfáradtam agyilag, mintha kifacsartak volna, de rengeteget tanultam, okosodtam és végül sminkeltem is 1,5 órát legalább. Úgy leírnám, hogy mi volt, de mivel ez itt nyilvános, én meg szupertitkos dolgokat tanulok, így nem lehet :-(
A következő bejegyzésimben csak ilyeneket fogok írni, hogy húúú meg hűűűű meg hááá :-)

Szólj hozzá!

Címkék: smink

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr63814297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása