Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Csak futunk és futunk...

2008.11.20. 15:08 járomazutam

... az edzésterv és a leadandó kilók után, és

Jó hír túlsúlyos, kezdő kocogóknak! Tényleg beválni látszik a fokozatos edzésterv. Tegnap este igen szép mennyiséget 10 percet, majd 2 perc gyaloglás után még 5 percet futottam. Nem fáj a térdem. Összesen 30 perc gyloglás-futás volt ez az edzés, aztán még 30 percet rátettem egy "weight loss" programmal. A futógép 5,5 %-os lejtőt és 4 km/óra tempót állított be, így a pulzusom 137-es volt átlagosan. Nagyon jól esett az egész este, utána már csak zuhanyoztam és ágybabújtam. A héten még 2x kell ismételni ezt a programot. Barátnőm is hősiesen megcsinálta, pedig néhány hete inkább az ellipszis trénert helyezi előtérbe. Én azt valahogy nem érzem annyira. Ha lehet hinni a gépnek, összesen 400 kalóriát égettem el. Azért az már valami! Remélem, hamarosan kipipálhatom az első 10 kg leadását.

Ma úgy folytatom, hogy leküzdjek egy újabb kilót, hogy délben csak egy Ultra Lite-ot ittam, este meg egy könnyű tonhal salátát eszünk csak. A tavalyi kord nadrágom látványosan bő már rám csípőben és combban, hasban sajnos nem, de annak úgyis egy plasztika lesz a vége sajnos a randa csíkok miatt. Na de kellett nekem 2x nagy gyereket növelnem a pocakban...

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra kocogás

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr25779551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása