Miről írok?

Egyszerűen magamról, asztrológus, sminkes és hétköznapi életemről, vicces és szomorú, mindennapos dolgokról és a fennköltebb, bennem kavargó gondolatokról...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

asztrológia (7) bor (1) család (8) első (1) ezmegaz (12) fogyókúra (15) gondolatok (4) kirándulás (2) kocogás (6) lelki (1) smink (7) vezetés (3)

Friss topikok

Fogyókúrák

2008.11.13. 16:45 járomazutam

 

Egy kis összegzést szeretnék csinálni az általam kipróbált fogyókúrákról, diétákról.

Én az a típus vagyok, aki a levegőtől is hízik, igazán csak az a módszer vált eddig be, ha nem vagy nagyon minimálisat ettem.

Eddig egyetlenegy sikeres fogyókúrám volt, amit 2006 január 2-án kezdtem és a lányom első születésnapjára 18 kg-val voltam kevesebb. Na persze még akkor is volt bőven rajtam, de azért nagyon jól éreztem magam a bőrömben. Mindezt a 90 napos diétával sikerült elérnem, amit elég szigorúan betartottam és tényleg csak 1-2 kilengés (családi buli pl.) volt. Nem voltam éhes, nem kívántam különösebben semmit. Amit "csaltam", hogy tejeskávét ittam minden nap, de így is ment simán. Aztán a második terhességnél ismét felszaladtak a kilók, pedig nem ettem sokat és azt gondoltam, hogy majd ugyanúgy a kicsi első szülinapjára lefogyok. El is kezdtem rendben mindent, de semmi nem ment le kb. a felénél feladtam 1 kg fogyással...
De egyúttal el is mentem a háziorvosomhoz, hogy kérjek egy kivizsgálást, mert ez nem kóser és kiderült, hogy a pajzsmirigyem cseppet alulműködik (de még a normál tartományon belül), valószínűleg ez a ludas. Az alulműködésre elkezdtem jódot szedni, mivel gyógyszert nem adhatott a doktornő (még amúgy is szoptattam) és úgy tűnik ez segít, mert beindult a dolog. Kicsit utánaolvastam ennek a pajzsmirigy-jód dolognak és gyakorlatilag a kismamáknak kellene jódot pótolni, mert ilyenkor nagyobb szüksége van rá a szervezetnek. Nem elég a jódozott só használata. Ezt mondjuk a nőgyógyászok is reklámozhatnák, ugyanúgy, mint a különféle magzatvédő vitaminokat.

Szóval a 90 napos: gyakorlatilag a szétválasztós diéta, nekem hatásos volt egyszer. Én annak ajánlanám, akinek sok kilótól kell megszabadulnia.

Amit most csinálok, az inkább a Norbi-féle update-re hajaz, tehát délig eszem, kis reggeli (nem vagyok reggelizős típus, hacsaknem valaki elém tenné egy szál virággal... nade vissza), tejeskávé, aztán délben ebéd a kicsifiammal, amit ő is eszik és kapok kis csokit utána vagy csokis kapucsínót, szóval valami édeset. És aztán már nem eszem semmit a nap hátralévő részében, ha nagyon éhes vagyok, akkor egy FLP-s Ultra Light-ot (3 dl sovány tej + 0,5 kanálnyi por). Úgy látszik ez is jó, haladok előre, illetve sokat dob a dolgon a kocogás is.

Ezen kívül soha semmilyen csodabogyótól, csepptől, teától, szirszartól nem fogytam semmit. Ennyi! Sok év tapasztalata ez, valamint az is, hogy fogadjam el magamat. Egyébként amint ez sikerült úgy kb. 20 éves koromra, keztem jól érezni magamat a bőrömben.

További sok sikert és küzdést!

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra

A bejegyzés trackback címe:

https://jaromazutam.blog.hu/api/trackback/id/tr23767317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása